دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

لحظه به لحظه با توپ طلای 2015

 زوریخ-سوئیس



مراسم توپ طلای 2015 از دقایقی دیگر در کاخ کنگره شهر زوریخ آغاز خواهد شد.


 به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدا جوایز بهترین های فوتبال جهان در سال 2015، سالی که البته برای فیفا با حاشیه های فراوانی همراه بود، امشب در زوریخ برگزار می شود. غیبت چهره هایی مانند سپ بلاتر و میشل پلاتینی از اتفاقات قابل توجه مراسم امسال است. ضمن اینکه پپ گواردیولا و لوئیس انریکه ترجیح دادند در مراسم امشب حضور پیدا نکنند.

- مهمانان و چهره های اصلی مراسم از دقایقی پیش در حال ورود به سالن هستند و البته در مسیر به هواداران مشتاق عکس و امضا می دهند.











-رونالدو که حالا روی استیج اصلی توپ طلا آمده، درباره امید‌هایش برای کسب توپ طلای چهارم گفت:" من تمام تلاشم را صد در صد انجام خواهم داد. فوتبال بازی کردن کاری است که دوست دارم انجام بدهم. هنوز توانایی بازی کردن در سال‌های آینده را دارم و تلاش می‌کنم بهترین باشم. این هدف من است. همچنان آماده ، جوان و نیرومند هستم."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد