دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

رونالدو: دوست دارم پای چپ مسی را داشته باشم!

رونالدو: دوست دارم پای چپ مسی را داشته باشم!
 از کریستیانو رونالدو سؤال شد که یکی از ویژگی های لیونل مسی را صادقانه انتخاب کند که او صادقانه پاسخ داد.

طـرفداری- ستاره رئال مادرید در کنار دو رقیب خود از بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آغاز مراسم توپ طلا شرکت کرده بود و از مسی و رونالدو پرسیده شد که یک ویژگی از همدیگر انتخاب کنند که ملی پوش پرتغالی گفت:

بله، پای چپ او خیلی خوب است، دوست دارم آن را داشته باشم!

در عین حال، پاسخ مسی کمی مبهم تر بود:

کریستیانو ویژگی های زیادی دارد، چیز های خوب زیادی دارد که هر بازیکنی دوست دارد آنها را داشته باشد. اما من همینم که هستم، و او نیز آنطور است. هر دوی ما خصوصیات انفرادی خاص خود را داریم و هر دوی ما چیز های خوب بسیاری داریم که هرکس به عنوان یک فوتبالیست باید داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد