دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

از پرداخت زکات زیدان تا ضربه سری که به خاطر دین اسلام زده شد!

 همسر بازیکن وکاپیتان اسبق تیم ملی فرانسه در گفتگویی خواندنی از برخی زوایای بازگو نشده زندگی زیدان پرده برداشت. 



زیدان

همسر زیدان در گفتگو با روزنامه پاریس اسپورت در مورد شوهرش چند نکته جالب را عنوان کرد.

وی گفت: وقتی زیدان  از من خوشش آمد، پرسید آیا مسیحی هستی؟ در جواب گفتم،بلی

زیدان با این کلمه چهره اش عوض شد و رفت، مدتی گذشت و از زیدان  خبری نشد تا کنجکاو شدم و دنبالش راگرفتم، وقتی منزل شخصیش را در پاریس پیدا کردم، با دیدنم تعجب کرد و من هم علت ناپدید شدنش را پرسیدم.

زیدان گفت می خواستم با شما ازدواج کنم ولی تو مسیحی هستی ومن مسلمان!

طی چند ملاقات من شیفته دین و رفتار زیدان شدم و تصمیم گرفتم هم مسلمان شوم هم با زیدان ازدواج کنم.

همسر زیدان می گوید: زیدان هیچ وقت نمازش را قطع نکرد و عصبانی نمی شد.

اما نکته جالب این بود که هروقت حقوق می گرفت یا درآمدی دیگری داشت حسابدارش ده درصد از آنرا کسر می کرد، علت را پرسیدم ، زین الدین گفت این همان زکات است که برایت توضیح داده بودم، ده درصد درآمدم مستقیم وارد حساب هزار یتیم الجزایری می شود.

همسر بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه راز حمله با سر زیدان به بازیکن ایتالیایی در آخرین بازی ملی اش را نیز بر ملا کرد و در این باره گفت:زیدان هیچ وقت عصبانی نمی شد مگر به اسلام توهین شود،

بازیکن ایتالیایی به او گفت مسلمان تروریست به همین دلیل زیدان هم کنترلش را از دست داد و با سر به سینه مدافع ایتالیایی ضربه زد.

زیدان در این مورد می گوید، این ضربه شیرین ترین ضربه ای بود که زدم وپانصدهزار یورو جریمه اش از آن شیرین تر بود و برای دینم تمام اموال وحتی جانم را می دهم.
باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد