دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

یاس خواننده تیتراژ فیلم سینمایی بارکد شد!

 

یاس خواننده تیتراژ فیلم سینمایی بارکد شد!

 


یاسر بختیاری ملقب به «یاس» تیتراژ فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی را اجرا کرده است و این ترانه نخستین بار در نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال شنیده خواهد شد.

یاس خواننده

چند ماه پس از انتشار عکس دو نفره «یاس» و بهرام رادان، مشخص شد که این خواننده رپ خواننده تیتراژ ابتدایی فیلم «بارکد» است.

یاس خواننده تیتراژ فیلم سینمایی بارکد شد!

به گزارش موسیقی ما، یاسر بختیاری ملقب به «یاس» تیتراژ فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی را اجرا کرده است و این ترانه نخستین بار در نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال شنیده خواهد شد.

فیلم «بارکد» که پنجمین فیلم بلند کیایی ا‌ست در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و چهارم حضور دارد و بهرام رادان، محسن کیایی، پژمان بازغی، ‌ سحر دولتشاهی و بهاره کیان افشار در آن مقابل دوربین رفته‌اند. «بارکد» در نخستین نمایش خود امروز (سه شنبه) ساعت ١٥ و ٢٢:٣٠ در سینما آزادى، ١٥:٣٠ و ٢٣ در سینما جوان و ١٤:٣٠ و ٢٢ در سینما راگا به نمایش گذاشته می شود.

یکی از اطرافیان «یاس» در گفتگو با «موسیقی ما» ضمن تائید خبر این همکاری، از انتشار این قطعه در فضای مجازی با صلاحدید تیم سازنده این فیلم خبر داد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.

یاس پیش از این نیز ترانه فیلم «چارسو» را خوانده بود که در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر شد.

فرادید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد