دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

آیفونی متفاوت در راه است!

 

آیفونی متفاوت در راه است!

 


گمانه‌ها حکایت از این دارد که اپل در جریان برگزاری مراسم ماه مارس خود، از نسخه‌ی ۴ اینچی آیفون رونمایی خواهد کرد. آخرین شنیده‌ها حاکی است که آیفون 5se در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و صورتی روانه‌ی بازار خواهد شد.
zoomit.ir - حسین  خلیلی صفا: گمانه‌ها حکایت از این دارد که اپل در جریان برگزاری مراسم ماه مارس خود، از نسخه‌ی ۴ اینچی آیفون رونمایی خواهد کرد. آخرین شنیده‌ها حاکی است که آیفون 5se در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و صورتی روانه‌ی بازار خواهد شد. 

آیفون 5se در رنگ‌ های صورتی، خاکستری و نقره‌ ای عرضه می‌شود

براساس اطلاعات ارائه شده آیفون 5se که در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و صورتی روانه‌ی بازار خواهد شد، رنگ صورتی آن متفاوت از رزگلدی خواهد بود که اپل در آیفون ۶ اس ارائه کرد. این اطلاعات توسط وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara ارائه شده است.

وب‌سایت ژاپنی در مطلب خود به مقایسه‌ی رنگ صورتی آیپاد نانو با آیپاد تاچ نسل ششم پرداخته که رنگ صورتی پررنگی است که روشن‌تر از رنگ رز گلد به کار برده شده در آیفون ۶ اس است. براساس اطلاعات ارائه شده هنوز مشخص نیست که رنگ صورتی آیفون 5se به چه ترتیب خواهد بود، اما به نظر می‌رسد شاهد رنگ بسیار متفاوتی از آیفون 5se در این گوشی هوشمند خواهیم بود.

در زمان عرضه‌ی آیفون ۶ اس نیز برخی از گمانه‌ها عرضه‌ی رنگ صورتی را نوید داده بودند، اما بعدها مشخص شد که رنگ صورتی همان رزگلدی بوده که آیفون ۶ اس به همراه آن عرضه شد. البته در صورتی که شنیده‌ها در مورد آیفون 5se به حقیقت بپیوندد، شاهد عرضه‌ی رنگ متفاوتی از آیفون خواهیم بود که همان صورتی پررنگ و متفاوت از رزگلد خواهد بود.

احتمالا آیفون ۵ اس ای در رنگ‌های متفاوتی روانه‌ی بازار خواهد شد. البته در حال حاضر احتمال عرضه در رنگ‌های خاکستری تیره، نقره‌ای و صورتی محتمل‌تر شده است. البته به نظر می‌رسد اضافه شدن سایر رنگ‌ها نیز دور از دسترس نیست و شاید شاهد عرضه‌ی آیفون ۵ اس ای در رنگ‌های دیگری نیز باشیم.

به نظر می‌رسد باید در مراسم ۱۵ مارس سال جاری میلادی در انتظار رونمایی از آیفون ۵ اس ای اپل باشیم. این گوشی هوشمند از وجود نمایشگر ۴ اینچی بهره برده و ظاهری شبیه به آیفون ۵ اس اپل نیز خواهد داشت، با این تفاوت که لبه‌های گوشی خمیدگی جزئی همچون آیفون ۶ اس به خود خواهند دید. همچنین باید به سنسور اثر انگشت، تراشه‌ی A9 و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی اشاره کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد