دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

عملیات ساخت بزرگ ترین هتل ایران در شمال تهران+عکس

 

عملیات ساخت بزرگ ترین هتل ایران در شمال تهران+عکس

 


عملیات ساخت بزرگ ترین هتل ایران در دامنه رشته کوه های البرز در شمال تهران در حال انجام است، اما سازنده این پروژه بزرگ و شرکای او پول کافی برای پایان دادن به این پروژه که در مراحل "پِی سازی" است، ندارند.

بزرگ ترین هتل ایران

رادیو ملی آمریکا (NPR) با انتشار گزارشی نوشت ابراهیم پورفرج سرمایه گذار اصلی این طرح از این ساختمان به عنوانبزرگترین هتل ایران و عمیق ترین گودبرداری تهران نام می برد.

او می گوید این هتل در 53 طبقه ساخته خواهد شد و دارای 42 سوییت وی آی پی برای اقامت سران و هیات های عالی رتبه دیپلماتیک خارجی به هنگام سفر به تهران خواهد بود.

به گفته پورفرج اگر سرمایه گذاری برای شراکت در این پروژه پیدا شود تا دو سال دیگر این هتل به بهره برداری خواهد رسید. او به دنبال یافتن شرکایی خارجی است و به همین منظور هم اکنون مشغول رایزنی با افرادی در بریتانیا، آذربایجان، ترکیه و مالزی است.

به گزارش "ان پی آر" بدون یافتن شریک خارجی ، او باید از سرعت پروژه خود کم کند.

راه های دیگر برای پورفرج وام گرفتن از بانک ها و شاید اجازه دادن طبقات ساخته شده زیرین برای تکمیل طبقات بالایی در دست ساخت باشد.

ان پی آر در پایان می نویسد: یک ضرب المثل قدیمی می گوید اگر می خواهید از یک چاله بیرون بیایید نخست باید به کندن آن خاتمه دهید، اما چاله این هتل کنده شده است و تنها گزینه پور فرج هم اکنون نگه داشتن این پروژه است.

پور فرج در کنار پروژه

 عملیات ساخت بزرگ ترین هتل ایران در شمال تهران

به گفته سازنده این پروژه گودبرداری این هتل در دست ساخت عمیق ترین گودبرداری در  تهران است

عملیات ساخت بزرگ ترین هتل ایران در شمال تهران

عصر ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد