دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

رونالدو به این دختر مدل ترکیه‌ای پیشنهاد داد+ تصویر

 

رونالدو به این دختر مدل ترکیه‌ای پیشنهاد داد+ تصویر

 


بنا بر ادعای مدل سرشناس ترکیه‌ای، کانشو تاسکین، کریس رونالدو در اینستاگرام پیامی مستقیم برای او فرستاده و شماره‌اش را درخواست کرده است. این مدل ترک پیش از این هم اعلام کرده بود که با ستاره پرتغالی دنیای فوتبال ارتباط دارد و این‌بار با انتشار تصاویر مربوط به درخواست رونالدو در اینستاگرام، جنجالی دوباره برپا کرده است.

رونالدو پیش از این هم نشان داده که با مدل‌ها رابطه خوبی دارد و نامزد قبلی‌اش هم مدلی روس بود. ستاره رئال هنوز واکنشی نسبت به این ادعا نشان نداده است. هر چند ممکن است این خبر سیاستی جالب برای افزایش تعداد طرفداران در اینستاگرام باشد و اگر این‌طور بوده، دختر ترکیه‌ای بد کار نکرده است. 


بلافاصله بعد از انتشار این خبر در رسانه‌ها تعداد افرادی که صفحه شخصی مدل ترک را دنبال می‌کردند، 10 هزار افزایش پیدا کرد.

رونالدو پسری دارد که هنوز هیچ‌کس درباره مادرش چیزی نمی‌داند و خود او هم بارها اعلام کرده که قصد ندارد مادر فرزندش را معرفی کند. همچنین چندی پیش او در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که به دنبال دختری است که مستحقش باشد و این موضوع باعث شد تا اخبار مختلفی درباره ارتباط افراد با او منتشر شود.

کاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد