دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

خوانندگان مشهور دنیا، طرفدار دو آتشه این تیم ها!

 نت های طرفداری را خوب می نوازند 


این مطلب جالب و خواندنی، درباره تیم های مورد علاقه خوانندگان سرشناس است و این که چرا این تیم ها را انتخاب کرده اند.
هفته نامه چلچراغ - کارن کوکبیان: اخیرا یکی از پرمخاطب ترین سایت های فوتبالی جهان، یک مطلب جالب منتشر کرد که در رسانه های ایرانی دیده نشد. این مطلب جالب و خواندنی، درباره تیم های مورد علاقه خوانندگان سرشناس بود و این که چرا این تیم ها را انتخاب کرده اند. خوانندگانی که در صفحات اجتماعی شان کلی طرفدار دارند و البته برای طرفدارانشان هم مهم است که آن ها طرفدار کدام تیم هستند. امیدواریم که بتوانیم درباره خواننده های ایرانی هم چنین مطلبی را منتشر کنیم. هرچند خوانندگان ایرانی ریسک نمی کنند و تیمشان را اعلام نمی کنند تا مبادا طرفدارانشان را از دست بدهند.

جی زی؛ آرسنال

نت های طرفداری را خوب می نوازند

جی زی گفته بعد از دیدن بازی های تیری آنری در آرسنال هوادار این تیم شده و بارها در استادیوم امیریتس بازی ها را از نزدیک تماشا کرده است. این خواننده البته در پست های اینستاگرامش، پستی برای طرفداری از آرسنال ندارد.



کریس مارتین؛ اکسترسیتی

نت های طرفداری را خوب می نوازند

این خواننده بارها پیام های حمایت از تیم محل خودش را منتشر کرده است. بیشتر این پیام ها در بازی اکستر و لیورپول در جام حذفی بود. اما او بارها در بازی های آرسنال هم دیده شده است. اکسترسیتی تیمی ناشناخته است که البته نماینده یکی از شهرهای کوچک انگلستان است.



انریکه ایگلسیاس؛ رئال مادرید


نت های طرفداری را خوب می نوازند

خولیو ایگلسیاس، پدر انریکه، در رئال یک دروازه بان جوان بوده است، البته قبل از این که بعد از تصادف رانندگی شانس بازی کردن را از دست داد و جالب این است که پسرش انریکه هم طرفدار همین تیم است. در بازی های بسیار مهم رئال مادرید مثل ال کلاسیکو یا فینال لیگ قهرمانان اروپا انریکه همیشه به ورزشگاه می رود.



لوسیانو پاواروتی؛ یوونتوس


نت های طرفداری را خوب می نوازند

پاواروتی مدت هاست که هوادار یووه است و در کنسرت سال 2007 او هم چندین بازیکن از یووه حضور داشتند و همیشه نشان داده که به راه راه ها عشق می ورزد. پاواروتی همیشه سعی کرده به نوعی نشان دهد طرفدار یوونتوس است.



یان براون؛ منچستر یونایتد


نت های طرفداری را خوب می نوازند

براون مدت هاست که هوادار یونایتد است. او خواننده استون روزز است و البته مثل سایر طرفدارها سعی می کند که وفاداری اش را به تیم منچستر یونایتد نشان دهد. براون برخی اوقات عکس هایی با پیراهن های منچستر یونایتد منتشر می کند.



جاستین بیبر؛ بارسلونا، چلسی و اورتون


نت های طرفداری را خوب می نوازند

عکس هایی از بازی کردن بیبر در لباس اورتون دیده شده است. یک بار هم رد تور استمفوردبریج شرکت کرده است. حتی شانس تمرین کردن با بارسلونا را هم داشته است.



نوئل و لیام گالاگر؛ منچستر سیتی


نت های طرفداری را خوب می نوازند

این دو برادر مدت هاست هوادار سیتی هستند و در ورزشگاه اتحاد حتی سخنرانی هایی هم داشته اند. برخی رسانه ها می گویند که از من سیتی پول هم گرفته اند تا برای این تیم تبلیغ کنند.



رابی ویلیامز؛ پورت واله

نت های طرفداری را خوب می نوازند

او متولد استوک است و در تمام زندگی اش هوادار تیم لیگ یکی پورته واله بوده و حتی در سال 2006 مبلغ 240 هزار پوند هم در این باشگاه سرمایه گذاری کرده است و این که طرفدار تیم استوک سیتی نیست هم در نوع خودش جالب است.



مارک لونسون؛ چلسی

نت های طرفداری را خوب می نوازند

رونسون عشق به چلسی را از پدرش آموخته است. پدر او در تمام عمر هوادار چلسی بوده و باید هم طرفدارا چلسی باشد. این خواننده در صفحه اجتماعی اش هم حسابی برای تیم چلسی تبلیغ می کند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد