دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

دنیای مطالب و عکس و...

بهترین وب سرگرمی و دانستنی

هواپیمای متفاوت و باورنکردنی؛لندن تا نیویورک در 11 دقیقه!+ تصاویر

 سریع‌ترین هواپیمای جهان 


مهندسِ مسئول توسعۀ هواپیمای Skreemr طرحی تخیلی از سریع‌ترین هواپیمای جهان ارائه کرد که می تواند تصورات موجود از سفر هوایی را دگرگون کند.


طراح این هواپیمای  جدید، مهندسی کانادایی به نام چارلز بومباردیه است. وی درباره هواپیمایی که طراحی کرده است می گوید: این هواپیما قادر خواهد بود با سرعتی معادل 24 ماخ حرکت کند که این سرعت، دو برابر سرعت هواپیمای Skreemr و 12 برابرِ سرعت هواپیمای کنکورد است.

 هواپیمای متفاوت و باورنکردنی؛لندن تا نیویورک در 11 دقیقه!

بومباردیه، هواپیمای شگفت انگیز خود را Antipode نام نهاد و گفت: این هواپیما می تواند 10 سرنشین را در مدتی کمتر از یک ساعت، تا 20 هزار کیلومتر جابجا کند و این به آن معنی است که قادر است مسافران را در مدت 11 دقیقه، از لندن به نیویورک برساند!

 هواپیمای متفاوت و باورنکردنی؛لندن تا نیویورک در 11 دقیقه

بومباردیه در گفت وگو با مجله فوربس گفت: همواره به ساخت هواپیمایی می اندیشم که بتواند با بیشترین سرعت، مسافران را به دورترین مسافت ممکن ببرد.

 هواپیمای متفاوت و باورنکردنی؛لندن تا نیویورک در 11 دقیقه!

این مهندس کانادایی که برای شرکت ImaginActiv کار می کند، پیش از این، در ماه اکتبر، با ارائه طرح هواپیمای خود به نام Skreemr، جهان را شگفت زده و خاطر نشان کرد که این هواپیما را می توان با به کارگیری سامانه مغناطیسیِ railgun ، راه اندازی کرد تا به این ترتیب، امکان رساندنِ آن به آسمان با سرعتی معادل 10 ماخ فراهم شود.
به نوشتۀ روزنامه دیلی میل، بر اساس این اختراع، هواپیما، بر روی دو ریل موازی قرار می گیرد و هنگام حرکت بر روی ریل ها به صورت پیوسته و با استفاده از ویژگی الکترومگنتیک بسیار بالا، سرعت این هواپیما به حدی شگفت انگیز بالا می رود.

هواپیمای متفاوت و باورنکردنی؛لندن تا نیویورک در 11 دقیقه!

این هواپیما از هر دو کاربری تجاری و نظامی برخوردار خواهد بود و می توان از آن، برای انتقال شخصیت های مهم، با سرعتی باور نکردنی به سراسر جهان استفاده کرد.

العالم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد